آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 28465
تعداد مطالب : 322
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

آموزش سئو سایت

سه شنبه 8 اسفند 1402

دلایل نگرفتن رتبه در گوگل

 

این روزها، هرکسی که تا حدودی با SEO آشنایی داشته باشد، می داند که محتوای یک سایت یکی از عوامل اصلی بهینه سازی است. اگرچه هنوز بین متخصصان مختلف سئو در این زمینه بحث‌هایی وجود دارد، اما در این مقاله ایجاد محتوای وب سایت را مهمترین بخش سئو می‌دانیم و به بررسی عدم اصلاح رتبه‌بندی می‌پردازیم - دلیل آن دقیقاً چیست. محتوا < تبدیل می‌شود 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:57

سه شنبه 8 اسفند 1402

بهترین نمونه سوالات رشته حقوق با جواب

رشته حقوق یکی از رشته‌های کنکور گروه آزمایشی انسانی در دانشگاه پیام نور است که هر ساله رتبه‌های برتر گروه انسانی در این رشته پذیرفته می‌شوند. در بین دانشجویان حقوق یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین رشته‌ها محسوب می‌شود.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 7:29

دو شنبه 7 اسفند 1402

نتایج بالاتر از رنک 1 گوگل

به نظر می رسد همین دیروز بود که 10 صفحه پیوند یافته از نتایج جستجو برای محاسبات ریاضی و تبدیل واحدها موضوعات قدیمی به نظر می رسید. در به روز رسانی الگوریتم در 13 مارس، گوگل با ارائه یک قطعه ویژه برای جستجوهایی که به صفحه جستجوی کامل نیاز نداشتند (مانند نتایج جستجو با رتبه صفر) آزمایش کرد. تنها پس از یک هفته بررسی، آزمایش تقریباً به پایان رسیده است. نقاط مهم تست های گوگل را در زمینه نتایج بیش از رتبه یک گوگل شرح داده ام.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 16:6

دو شنبه 7 اسفند 1402

راهنمای جامع خرید فرش دستباف کاشان

فرش دستباف کاشان به عنوان نمادی از فرهنگ و هنر ایران، جلوه زیبایی به خانه‌های اصیل ایرانی می‌بخشد. فرش دستباف کاشان با توجه به زیبایی چشم‌نواز، جنس و کیفیت نرم و لطیف همواره مورد توجه افراد بوده است. این فرش‌ها علاوه بر اینکه بخشی از فرهنگ و هنر ایران را نشان می‌دهند، فضای هر خانه‌ای را نیز متحول می‌کنند. در هنگام خرید فرش دستباف کاشان نکات زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:47

شنبه 5 اسفند 1402

چت بات چیست و چه ویژگی هایی دارد

چت بات چیست؟ ربات های چت (chatbots) سرویسی هستند که با یک سری قوانین مشخص و به کمک هوش مصنوعی طراحی می شوند و کاربران از طریق یک رابط چت با آن ارتباط برقرار می کنند. چت بات ها از سال 2017 برای کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش محبوب شده اند. به همین دلیل در شرکت هایی مانند فیسبوک، گوگل و مایکروسافت بر روی این تکنولوژی سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام شده است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 16:27

شنبه 5 اسفند 1402

5 ویژگی برترین شارژر سامسونگ

تکنولوژی‌های مدرن به ما لوازمی با باتری قدرتمند ارائه می‌دهند که نیاز به شارژ مداوم دارند. از جمله این لوازم، گوشی‌های هوشمند هستند که در طول روز نیاز به شارژ مکرر دارند. اخیراً شرکت سامسونگ و دیگر شرکت‌های تولید‌کننده گوشی همراه، تصمیم به حذف شارژر از جعبه گوشی‌های هوشمند گرفته‌اند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:15

پنج شنبه 3 اسفند 1402

مهارت هایی که سئو کاران باید بدانند

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، به خصوص سئو فنی، اغلب در مورد اهمیت مهارت های سخت صحبت می کنیم. برخی از مهارت‌های نرم ضروری برای یادگیری وجود دارد که به شما کمک می‌کند در نقش خود برتر باشید و در حرفه خود پیشرفت کنید.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:18

چهار شنبه 2 اسفند 1402

نکات ارزشمند قبل از خرید اینورتر صنعتی

اینورتر از مهمترین تجهیزات برق صنعتی محسوب می‌شود که با نام‌های درایو موتور، میکرودرایو، کنترل دور موتور، دریافت سرعت قابل تنظیم و درایو ( AC) شناخته می‌شود. کار اینورتر صنعتی تبدیل جریان برق مستقیم به جریان متناوب است به عبارت دیگر از طریق اینورتر جریان برق DC  به جریان برق AC  تبدیل می‌شود. ما در ادامه سعی داریم که مهم ترین نکات خرید اینورتر صنعتی را برای شما شرح دهیم.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 17:0

دو شنبه 30 بهمن 1402

بهترین راه های مدیریت سایت

سایت های سئو مانند هر بخش دیگری از کسب و کار، اگر به درستی مدیریت و مراقبت نشود، آسیب جدی خواهد دید. عوامل زیادی در مدیریت سئو سایت دخیل هستند، و اگر به خوبی انجام شود، می‌تواند تاثیر خوبی بر موارد مهمی مانند ترافیک بیشتر، افزایش اعتبار، بهبود رتبه‌بندی و غیره داشته باشد



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:49

دو شنبه 30 بهمن 1402

آژانس دیجیتال مارکتینگ لول آپ / نوآوری در خدمات

در دنیای امروز حضور پررنگ و فعال در دنیای وب و شبکه‌های مجازی، یکی از مهمترین نیازهای کسب و کار محسوب می‌شود. استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ در دنیای اینترنت، لازمه کسب درآمد از پلتفرم‌های مختلف است. شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف برای اینکه بتوانند در زمینه بازاریابی نوین پیشرفت کنند، باید از استراتژی‌ها و خدمات دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:16

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


سئو سایت
سئو
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش سئو سایت و آدرس number1seo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::